Eerste stap. - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Luc Timmermans - WaarBenJij.nu Eerste stap. - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Luc Timmermans - WaarBenJij.nu

Eerste stap.

Door: LucTimmermans

Blijf op de hoogte en volg Luc

07 Februari 2012 | Nederland, Purmerend

Citaat Mahatma Ghandi “Elke reis van 1000 mijl begint met een eerste stap”. De afstand tussen Amsterdam en Arusha in Tanzania (beginpunt van de beklimming) is hemelsbreed 6889 kilometer. Vanmiddag , dinsdag 7 febr. vertrek ik naar Schiphol. Het vliegtuig vertrekt om 15.00 uur en naar verwachting ben ik morgen om 16.00 uur op de plaats van bestemming. Tot en met zaterdag volg ik het eerder beschreven trainingsprogramma . Zondag begint het pas echt. Vanaf de Kilimajaro is beperkt sms en telefoonverkeer mogelijk. Ik ga proberen om Marga per sms op de hoogte te houden. Marga zal iedereen weer via http://luctimmermans.waarbenjij.nu/ informeren.
De laatste week hebben er twee passende artikelen in de Telegraaf gestaan. Een artikel ging over de Stiching Delano en de activiteiten die worden ondernomen om hem te steunen. Deze aandacht is natuurlijk goed voor de stichting. Van de penningmeester van de Stichting Delano heb ik gehoord gaat dat het goed gaat maar dat er nog veel geld nodig is. Op de site www.stichtingdelanonoah.nl/ kun je zien welke acties er op dit moment allemaal lopen. Hartverwarmend.
Een ander artikel beschreef hoe het Sonja Bakker en haar vriend is vergaan op de berg. Hoogteziekte en ellende is ook hen niet bespaard gebleven. Een ding is zeker. Het zal zwaar worden.
In het weekende heb ik diverse succeswensen gekregen. Vanuit verschillende hoeken wordt er intens meegeleefd. Daar voel ik me bij voorbaat al door gesteund.
Zondag ben ik in Cafe de Ruif in Zaandam uitgezongen door het bierbuikenkoor van biljartvereniging BMKK (BenMijnKrijtjeKwijt). Het voltallige koor heeft “You never walk alone” ten gehore gebracht en ik moet zeggen dat ik er erg verlegen van werd. De wetenschap dat iedereen zo met je mee leeft is echt een ontzettende fijne steun in de rug. Door de aandacht voel ik ook wel de druk toenemen. You never walk alone geldt natuurlijk ook voor Delano.
Nu de barre kou in Nederland is ingetreden en de elfstedenkoorts hoogtij viert heb ik van de situatie dankbaar gebruik gemaakt om als ultieme training nog eenmaal buiten te slapen. Omdat ik mijn slaapzak al had ingepakt, ditmaal zonder slaapzak . Ik begin er al aardig aan te wennen (zie foto).
Wordt vervolgd....

  • 07 Februari 2012 - 05:23

    Eric En Petra:

    Het begon met een droom en nu nog een paar uur en dan is het werkelijkheid. Wij willen toch even zeggen dat we het super vinden. Ook wat jullie doen voor Delano. Het is een project geworden georganiseerd door jou, Marga en Jacky en nu ga jij het afmaken. Gisteren hebben we nog een liedje voor je gedraaid WHEN YOU WALK THROUCH A STORM . KEEP YOUR HEAD OP HIGH. AND DON'T BE AFRAID OF THE DARK. Luc heel veel sterkte en geniet vooral van je trip. YOU'LL NEVER WALK ALONE. xxx Eric en Petra en marga je weet het hé 112 vragen naar Erik

  • 07 Februari 2012 - 07:07

    Riny & Jolande:

    Hallo Luc,

    Op de valreep wensen wij je een hele goede reis naar Tanzania. Van -10 naar +30 om dan weer te eindigen bij -30. Het is mooi dat je er een goed doel mee dient. We spreken de wens uit dat de beklimming van de Kilimajaro voorspoedig zal verlopen en zullen aan je denken.

    We zullen je reis op de voet volgen!

    Riny & Jolande

  • 07 Februari 2012 - 07:37

    Leon:

    Kerel heel veel succes en plezier ga er voor
    Je kan het .

    Gr Leon

  • 07 Februari 2012 - 08:53

    Tamara S:

    Hey Luc! Ik ga je volgen hoor ;) heel veel suc6, sterkte maar ook veel plezier. Ik weet niet of je met meerdere mensen gaat maar zij zullen zeker een gezellige reisgenoot en klimmer aan jou hebben haha.

    xx Taat

  • 07 Februari 2012 - 08:53

    Arthur Sevenstern:

    Luc, veel succes en plezier met de tocht. Ik volg je op de voet!

    Arthur

  • 07 Februari 2012 - 09:15

    Boyd:

    Hé ouwe gek, geniet van alles wat komen gaat!

  • 07 Februari 2012 - 09:31

    Pauline En Willem:

    Hai Luc,

    Ook van ons heel veel succes met deze onderneming, om zich een beetje in te leven in jouw situatie slaapt Willem de komende weken in de schuur ; )
    Veel plezier en we volgen je,
    Pauline en Willem

  • 07 Februari 2012 - 09:58

    Melanie:

    Héé Luc!!

    Ik wens je alvast een fijne vlucht!
    Haha ik vind je foto erg leuk, Je bent gek!
    t zal vast niet fijn zijn geweest om zo te slapen!
    Ik zou niet zonder mijn warme bedje kunnen!
    Heel veel sterkte, succes en het aller belangrijkst geniet ervan!
    Ik heb er alle vertrouwen in!

    Veel liefs,

    Melanie Bosman

  • 07 Februari 2012 - 10:30

    Tante Leny En Oome L:

    Hoi Luc ,
    Vandaag de grote dag en de sprong naar het grote avontuur.
    We wensen je bijzonder veel plezier, kracht en doorzettingsvermogen toe.
    Zet hem op.
    We zullen je volgen .
    Liefs van Tante Leny en oome Lambert.

  • 07 Februari 2012 - 12:09

    Clifton En Phil:

    Succes Luc,

    Ben benieuwd hoe alles je vergaat en zal je volgen. Wijsheid en volharding! Groeten en tot gauw.

  • 07 Februari 2012 - 12:19

    Claudia:

    Heel veel plezier en succes met deze tocht!!! Wat een mooie actie!! Geniet ervan!

    Groet,
    Claudia

  • 07 Februari 2012 - 18:46

    Peter Scholten:

    Hey kracht patser.

    wat een mooie strakke witte gietvloer.

    je moet alleen niet op je rug liggen maar op je knieen, dacht dat je dat nu onderhand wel wist.!

    haha groeten peter en nick

  • 08 Februari 2012 - 10:24

    Saskia:

    Hey Luc!
    Heel veel succes met deze barre tocht! Ik ben benieuwd naar de verhalen!
    X
    Saskia

  • 08 Februari 2012 - 13:20

    Petra De Jong:

    Ha die Luc,
    Ik heb jouw avontuur en Stichting Delano op FB gedeeld hoor. Veel succes en heelhuids weer terug! Ciao, Peet

  • 08 Februari 2012 - 20:31

    Ellen En Jeroen:

    Hallo Luc,
    Hier een klein berichtje van ons.Wij vinden het vet stoer en dapper en een mooi avontuur, met een mooie gedachte gang.Als het goed is ben je nu in training, wij hopen dat je enorm van gaat genieten van deze bijzondere reis en prestatie.We zullen aan je denken en blijven volgen. Een fijne reis en een veilige thuiskomst gewenst.

  • 09 Februari 2012 - 07:56

    Jos:

    Dries Roelvink belde; hij wil z'n zwembroek terug!

  • 09 Februari 2012 - 11:53

    Luc Timmermans:

    Luccie,
    Ben ontzettend benieuwd hoe de reis is verlopen. Volgens je sms'je is het zinderend warm maar mooi. Nog een paar dagen en dan begint je uitdaging!
    Heel veel succes! Je kan het!
    Liefs van mij en de Halsemaatjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Purmerend

Luc

KILIMANJARO !!

Actief sinds 15 Dec. 2011
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 31314

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 25 Januari 2014

Peru Machu Picchu

07 Februari 2012 - 24 Februari 2012

KILIMANJARO !!

30 November -0001 - 30 November -0001

Canada

30 November -0001 - 30 November -0001

Mexico

30 November -0001 - 30 November -0001

Indonesie

30 November -0001 - 30 November -0001

Zuid Africa

30 November -0001 - 30 November -0001

Maleisie

30 November -0001 - 30 November -0001

Singapore

30 November -0001 - 30 November -0001

Bali

30 November -0001 - 30 November -0001

Swaziland

30 November -0001 - 30 November -0001

Thailand

Landen bezocht: