Hij is niet dood.. hij leeft! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Luc Timmermans - WaarBenJij.nu Hij is niet dood.. hij leeft! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Luc Timmermans - WaarBenJij.nu

Hij is niet dood.. hij leeft!

Door: Marga

Blijf op de hoogte en volg Luc

17 Februari 2012 | Nederland, Purmerend

Nou, zat ik behoorlijk in de rats hoor. Iedere keer als de telefoon ging, dacht ik 'daar is-ie'' , maar nee, tot 3 minuten geleden. Een heel pakje sigaretten gerookt van de zenuwen (even ingehaald wat Luc nu niet doet), telefoon overal mee naar toe, zie je het voor je zelfs tot in het toilet, maar daar was-ie dan! Het gaat veel beter met hem. Wel een beetje teleurgesteld dat de top niet is bereikt maar er, zoals eerder vermeld, prachtig foto- en filmmateriaal is. Luc klonk erg goed, het was weer gezellig met de twee andere mannen. (Zo'n gezellige dag heb ik niet gehad, mensen). Zullen ze aan een Kili biertje zitten? Ik neem er straks wel één hoor! Op de goede afloop.
Een opgeluchte Marga en moeder natuurlijk. Morgenmiddag belt hij met meer nieuws. Tot dan!

• 17 Februari 2012 - 15:22

Raymond:

fijn dat Luukie weer op aarde is. Hij weet nu ook weer hoe het is een lijf te hebben van een jonge god. Wat mij betreft is hij geslaagd met vlag en wimpel.
    Proost Luc! Drielandenpunt doen volgend weekend?

• 17 Februari 2012 - 15:49

Peter T:

TOPGOOZER

• 17 Februari 2012 - 17:39

Linda:

In Gouda nemen we een borrel en toosten op jou Luc prestatie.
    Dikke kus

• 17 Februari 2012 - 17:40

Linda:

Ik wil jou ook nog speciaal bedanken Marga voor de leuke verslagen.

• 17 Februari 2012 - 18:00

Lydia:

Ha, ha, ha, Marga: Hij is niet dood hij leeft!!! Prins Friso krijgt een lawine over zich heen en is er slecht aan toe en onze eigen Prins luc heeft voor ons allemaal de top gehaald. Marga, je had een vooruitziende blik, geweldig !!

• 17 Februari 2012 - 18:09

Lydia:

Marga, ik proost nu op Luc - en ook een beetje op jou - voor mij heeft hij het gehaald. Want ik doe het hem echt niet na en over 10 jaar hebben we het niet meer over die laatste schreden, zal ie voor ons allemaal, altijd de Kilimandjaro hebben bedwongen!! Marga, dank voor je leuke verslag maar ga nog wel ff door he!!!!

• 17 Februari 2012 - 19:40

Frank:

Onkruid vergaat niet !!!!!
    Dat hij de TOP maar haalt !!!!!!!!
    Pot ver Jan driedubbeltjes !!!!!!!!
    Denk maar aan Adje Mens !!!!
    Die kon het ook sopppen !!!!!

• 17 Februari 2012 - 19:43

Frank:

Gekke kwiebus, no gay, you know me, but i love you............................

• 17 Februari 2012 - 19:49

Frank:

Luc, flikker op met iedereen, we gaan het nog eens dunnetjes overdoen samen Lachu !!!!!!!

• 18 Februari 2012 - 10:31

Loes:

Hoi Marga en Luc, ondanks vervroegde afdaling een geweldige prestatie van Luc! Heel goed, doe voorzichtig aan op de verdere terugweg en geniet....
    Groeten vanui het groene platte hart van NL, Loes en Peter.

• 18 Februari 2012 - 16:16

Hoe is het nu met Luc ?

Ben wel erg benieuwd, ik hoop maar dat het goed met hem gaat.

• 18 Februari 2012 - 22:35

Josina:

Gelukkig! alles is goed afgelopen ....